Ústní voda Perio Plus+ Forte, 200ml

Značka: Curaprox
Momentálně nedostupné

Detailní popis produktu

Přírodní složky, obsažené v přípravcích Perio Plus+, jsou velmi účinné v boji proti bakteriálnímu plaku i pro ochranu zubů a dásní před onemocněními dutiny ústní, jako je zubní kaz, gingivitida a periodontitida. Složení přípravků Perio Plus+ je zcela unikátní. Obsahují nejen CHX, který je používán k redukci bakteriálního plaku, ale také CITROX® – přírodní složku extrahovanou z hořkých pomerančů, která má silné antimikrobiální, antioxidační a protizánětlivé vlastnosti. CITROX® je pro zvýšení účinnosti a delší působení kombinován s polypeptidem obsahujícím aminokyselinu L-lysin (polylysin).

Spojená síla CHX a CITROX® v přípravcích, které neobsahují alkohol, snižuje riziko infekce a zajišťuje:
- silný účinek proti širokému spektru mikroorganismů
- snížení poruch vnímání chuti
- velmi příjemnou chuť

Přípravky Perio Plus+ (bez alkoholu) obsahují PVP-VA, který tvoří ochranný film na zubní sklovině, dásních a sliznicích. PVP-VA je kombinován s xylitolem, což zajišťuje dlouhodobé působení (až 12 hodin) a poskytuje silnou ochranu proti zubnímu kazu.
Přípravky Perio Plus+ jsou ideální k zabránění tvorby plaku před a po chirurgických zákrocích v dutině ústní.
Přípravky Perio Plus+ také podporují léčbu chronického zánětu a poskytují účinnou pomoc pacientům se zvýšeným rizikem onemocnění zubů.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.