Výrobci

familyland

PresiDENT Antibacterial – zubní pasta s Chlorhexidinem 0,2 % 75 ml

Zubní pasta s intenzivním účinkem vhodná pro pacienty s parodontitidou, v případě zanícených dásní a vhodná rovněž po zubních chirurgických zákrocích. Díky výraznému antibakteriálnímu účinku chlorhexidinu,  zubní pasta zajišťuje vysoce efektivní kontrolu nad plakem, je velmi účinná v péči

Více informací

Naše cena: 109 Kč

Běžná cena:

o dutinu ústní po dentálních chirurgických zákrocích a dlouhodobě a příznivě ovlivňuje hojení dásní.

Obsahuje extrakty ze slézu lesního (malva sylvestris ), echinacea

a z heřmánku (chamomile), komplex, který má blahodárné účinky v případě zánětů, posiluje antibakteriální účinek a rozšiřuje spektrum zaměření i na viry a plísně.

Echinacea  hojí rány, má výrazné bakteriostatické a protivirové účinky. Působí proti plísním, zánětům a infekcím, stimuluje přirozenou imunitu.

Napište svůj názor

PresiDENT Antibacterial – zubní pasta s Chlorhexidinem 0,2 % 75 ml